سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
دانلود رایگان فیلم رسوایی 2 از مسعود ده نمکی

دانلود رایگان فیلم رسوایی 2 از مسعود ده نمکی

دانلود رایگان فیلم ایرانی رسوایی 2 از مسعود ده نمکی با لینک مستقیم

رسوایی 2 دو با کیفیت بالا عالی حجم کم سحر قریشی اکبر عبدی

دانلود فیلم ایرانی رسوایی 2 :

رسوایی 2 فیلم جدید مسعود ده نمکی که قسمت اول ان بسیار طرفدار داشت توسط الناز شاکر دوست بازی شد و الان نیز قسمت دوم این فیلم توسط سحر قریشی سوپر استار بزرگ ایران و اکبر عبدی ماجرای رسوایی دیگری را نیز روایت میکند . این فیلم بسیار زیبا بوده و به محض انتشار در سایت قرار خواهیم داد .

 

 نام فیلم: فیلم رسوایی ۲

منتشر کننده فیلم: 75 دانلود

موضوع : فیلم عرفانی / اجتماعی

فرمت : Mkv + Mp4

حجم : … + … مگابایت

مدت زمان : … دقیقه

زبان : فارسی

سال ساخت : ۱۳۹۴

سال انتشار : ۱۳۹۴

محصول : ایران

کارگردان : مسعود ده‌نمکی

خلاصه داستان: اتفاقات «رسوایی۲» چند سال بعد از قصه «رسوایی» در یک مکان فرضی رخ می دهد. اکبر عبدی در این فیلم نقش یک زاهد را بازی می کند . . .

بازیگران فیلم رسوایی 2 :

اکبر عبدی, سحر قریشی, محمدرضا شریفی‌نیا, فخرالدین صدیق‌شریف, مهران رجبی, امیر نوری, رامین راستاد, اسماعیل خلج, ابوالفضل همراه, مجید شهریاری, فریبا ترکاشوند, غزل عبدی, ملیکا شعبان, مختار سائقی, امین ایمانی, سیدمحسن خرم‌دره, سیامک اشعریون, سام مؤذنی, علیرضا تابان, قدیر شهریاری, هومن ستوده

 

 

شیلا خداداد با رسوایی 2 به سینما باز میگردد :

فیلم سینمایی رسوایی 2 به کارگردانی مسعود ده نمکی در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد و حضور شیلا خداد به عنوان اولینبازیگر سری دوم رسوایی قطعی شده و بازیگران دیگر نیز طی ماه‌های آینده به این پروژه سینمایی خواهند پیوست. 

خداداد در سال 87 نیز با مسعود ده‌نمکی در فیلم سینمایی اخراجی‌های ۲ مقابل دوربین رفته بود و رسوایی ۲ به عنوان دومین تجربه همکاری شیلا خداداد با ده‌نمکی پس از گذشت پنج سال‌ به حساب می‌آید. فیلم سینمایی رسوایی ۲ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی بهار ۱۳۹۴ کلید خواهد خورد.  شیلا خداداد پس از مدتی دوری از فضای سینما و تلویزیون به خاطر ازدواج و فرزند خود،  با رسوایی2  به عرصه بازیگری بازمی گردد.

 

 

آیا بازیگران رسوایی یک در نسخه جدید رسوایی حضور خواهند داشت؟

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، کارگردان سه‌گانه اخراجی‌ها، معراجی‌ها و رسوایی از ساخت قسمت دوم یکی از فیلم‌هایی که در زمان اکران عمومی خود با استقبال خوبی مواجه شد خبر داد. "مسعود ده نمکی" کارگردان پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران در مورد تفاوت‌هایی که رسوایی 2 با رسوایی یک دارد می‌گوید. "شیلا خداداد" به عنوان یکی از بازیگران اصلی رسوایی 2 انتخاب شده است، اما آیا بازیگران رسوایی 1 در نسخه جدید این فیلم حضور خواهند داشت یا خیر؟ 
 
 
زمان اکران فیلم :
هنوز مشخص نیست که بازیگران و عوامل اصلی این فیلم چه کسانی هستند اما نخستین اکران این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.
 
 
توضیحات فیلم رسوایی 2 :

رسوایی ۲ به کارگردانی مسعود ده نمکی پروانه ساخت گرفت مسعود ده نمکی نویسنده و کارگردان سینما مراحل پیش تولید فیلم سینمایی «رسوایی ۲» را آغاز کرد. نگارش فیلم نامه «رسوایی ۲» به تازگی به پایان رسیده است و عمدهی لوکیشنهای این فیلم در تهران خواهد بود. دهنمکی اولین بار در یک برنامه تلویزیونی از ساخت «رسوایی ۲» خبر داد.

ششمین فیلم بلند سینمایی اش را براساس نظر سنجی از مردم درباره ساخت و عدم ساخت این فیلم شروع آماده ساخت می شود. طبق شنیده های ما ۹۰ درصد شرکتکنندگان در این نظرسنجی خواستار ساخت قسمت دوم رسوایی شده بودند. «رسوایی۲» در یک شهر فرضی اتفاق میافتد؛ مضمون عرفانی را دنبال میکند و داستانی تخیلی را راوایت میکند. ظاهرا فیلم به دلیل داستان تخیلی خاص آن با جلوههای ویژه زیادی همراه خواهد بود. مراحل تولید این فیلم در اوایل سال بعد شروع میشود و به این ترتیب مسعود دهنمکی در جشنواره فجر امسال حضور نخواهد داشت. .هنوز هیچ قراردادی با بازیگران این فیلم بسته نشده است. شورای صدور پروانه فیلمسازی ۳۵ میلیمتری در جلسه فوق العاده یکشنبه ۶ مهر با صدور مجوز ساخت«رسوایی ۲» به نویسندگی، تهیه کنندگی وکارگردانی مسعود ده نمکی موافقت کرد .

 

 

لیست عوامل و بازیگران رسوایی 2 :

تهیه‌کننده و کارگردان: مسعود ده‌نمکی

مدیر فیلم‌برداری: فرشاد گل‌سفیدی

طراح گریم: امیر اسکندری

مشاور تهیه: مجتبی امینی

مدیر تولید: محمود محمدطائمه

مدیر صدابرداری: محمود خرسند

طراح صحنه و لباس: علی‌ نصیری‌نیا

دستیار اول کارگردان: نورالدین گودرزی

دستیار برنامه‌ریز: آلما سعادتی‌فر

تدوین: امیرشیبان خاقانی

عکاس: حسن شجاعی

منشی صحنه: مرضیه آذری

مدیران تدارکات: پرویز کاظم‌لو- علی همت

 

مسئول بدلکاران: جعفر کیوان‌رضایی

 

عکس هایی از پشت صحنه فیلم 

 

 

 

دانلود فیلم به زودی

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

منوی اصلی

Main Menu

موضوعات

Category

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
درباره سایت
§قــالب گــراف§
قالب گراف وبسایتی پراز قالب های
زیبا و حرفه ای ومخصوص وبلاگها
WWW.GHALEBGRAPH.IR
§یار گمنام§
یارگمنام رسانه ای فرهنگی مذهبی
به همراه مقالات و فایل های گرافیکی مذهبی
WWW.YARGOMNAM.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR